Omerhatice Hamilebirisi_ çok küçük küçük sancin 50 de çıkmış ama doktorlar için 60 ve üstü sanci sayılıyor Sağlıkla kavuşalım inşallah yavrularımıza kac haftaliksin ? Ben salı günü girdim nstye sancim çıkmadı ama benim kendi sancim ağrım var arada
Yuceroglu Hamilebirisi_ çok güzel hareketli bebişiniz az az düzensiz sancı çıkması falan normal artık