greybrde Merhaba bayanlar ilk gebeliğim yeni doğan bebek 40 gün yastıkta yatmamalı boynu uzun olmaz… diye birşey duydum aslı varmı bunun ? Sizler yatırdınız mı yastıkta bebeklerinizi yoksam hurafemi 👼🏻💙🥰
Asyaayaz1 greybrde boynu olayı vs bilemem ama oğlumda doktorumuzda yastık kullanma demişti o şekilde yatırırdım hep..
metehaninannesiii greybrde ilk 4 aya kadar doktorlar onermiyor canım sırt üstü arada yan yatırmayı öneriyor yastiksiz
Su123 greybrde valla ben kullanıyorum öyle sert büyük yastık değil eskiler hep bize kullanmış bize bişey olmuşmu bana pek önemsiz geliyor
greybrde metehaninannesiii sırt üstüde pek önerilmiyor kustukları için nefes borusunu tıkama riski yüksekmiş ☺️
Ebruyu Ben kızımı bir yaşına kadar yastıkla uyutmadım Oğlumda da aynı şekilde kullanmayacağım Öylesi öneriliyor sağlık açısından