Ezggz Slm arkadaşlar elimde bir kutu oksopar 4000 ogme var para ile alanlar isterlerse gönderebilirim. Özellikle adapazarinda oturanlar icindaha kolay olur biraz pahalı iğne ücretle alanlar için