Neslim123 Merhaba kızlar ben 6 haftalık hamileyim dünden beri aşırı midem yanıyo bogazıma acı sular geliyo ilaç kullanamıyorum ne yapmalıyım ?
Minikcivcivv Neslim123 benimde öyleydi çubuk kraker salatalık ve leblebi bana iyi geliyordu ve soğuk süt içiyordum
Deletedmom23234 Neslim123 Leblebi tüketin mideyi bastırıyor ve mümkünse yağlı, baharatlı, salçalı yiyecekler yemeyin😌
Asyaayaz1 Gebeliğin başlarında genelde olan bir durum rahatlaması için soğuk süt için boğazınız hassas değilse dondurma Az tüketin salatalık leblebide iyi gelir🌸
uzlet Neslim123 Canım Ben de 10 haftaya girmek üzereyim mide yanmam çok oluyor süt denedim ancak faydası olmadı bana. az önce birisinden öğrendim tahin çok iyi geliyormuş sabahları aç karnına sade tahin yemek gerekiyormuş ben de deneyeceğim İnşallah faydası olur hepimize