Emel_ Merhabalar herkese, 16 haftalık hamileyim, ultrasonda doktorum plasentanin aşağıya yakin olduğunu söyledi. Rahim ağzı uzunlugu normal imis. Bu durumu yaşayan var mı? :(
co2041 Emel_ doktorunuz bir şey söylemedi mi bu haftalarda normal kabul ediliyor. Ben 23. haftadayım hala aşağıda ve doktorum zamanla yukarı çıkacağını söylüyor sanırım 30′a kadar yolu varmış
Muratnannesi Emel_ zamanla yukarı çıkar çıkmasa bile zorunlu sezeryan oluyorsun. İlk hamileliğimde bendede plesenta previa vardı hiçbir sorun yaşamadım. Cinsel ilişki yasak doktor söylemiştir zaten biraz daha dikkat ediosun kendine o kadar
mujdezengin 17 haftada öğrendim bende suan 27 hafta olduk sordum henüz tam yukarı çıkmamış yavaş yavaş dedi ama tabi bazılarında çıkmama durumu oluyor bana kabız olma ve ağır kaldırma dedi o günden beri hep dikkat ediyorum