Tek yumurta ikizlerine hamileyim en başında başladılar biri kız biri erkek olur inşallah diye herkese tek yumurtada böyle bir şey olmadığını açıklamaya çalıştım yani bir elmayı ikiye böldüğünde biri kırmızı biri yeşil olmuyor elma yeşilse yeşil kırmızıysa kırmızı oluyor ikiside dedim ama yok arkadaşlar 25 haftalığım hala kesin biri erkek diyorlar. Vallahi artık kayışı koparıcam 😬😬 alışveriş yapıyoruz yinede durun çok yüklenmeyin belki biri oğlan olur diyorlar. Ay takmayım ne halleri varsa görsünler doğunca nasılsa görürler diyorum ama elimde değil her seferinde aynı şeyleri duymaktan öğğ dedim artık 😫😫😫