Dilekahinzen Kızlar hesaplaması gerçekten çok kolay biraz bakıp çözmeye çalışın bence yazık kıza herkese bakması zor olur. Ben kendim çözdüm. Kendi doğum tarihinize 3 ekleyip eşinizinkine 4 ekleye ekleye şuanki olduğumuz tarihe kadar toplıcaksınız. 2018 deyiz 2018 i geçecek. En son kaçta kalıyosa mesela siz 2016 eşiniz 2017 de kaldı sonra 2020ler çıkıyo zaten eşinizin ki fazla onun cinsiyeti sizinki fazlaysa sizin cinsiyet oluyo. Bende benim 2018 çıktı eşimin 2016 çıktı. Yani kızım olacak teste göre
BilgeSnmez Dilekahinzen evet canım çok teşekkür ederim ☺️ beni düşündüğün için mesela benim teste göre erkek çıktı bükün öğrendim kız çıktı yani fazla tutumadı benimki 🙂😂
Dilekahinzen Nurcankrkya köpürmedi o zaman köpürmeyince kız demek. Şimdiki arkadşın testinde de kız çıktı. 18 haftalığım cinsiyeti öğrendik zaten kızımız olacak😄
BilgeSnmez arzuozbek düzgün sayabilirseniz bulabilirsiniz kiminle önce Doğum günüyse onun ki çıkar yada ne zaman hamile kaldığın önemli
Nurcankrkya Dilekahinzen ayy allah bağışlasın inşallah bakalım bizimkinin cinsiyeti ne ben ilk günden beri kız hissediyorum 😊
Suleberkan BilgeSnmez canım bende 8+4 haftalıgım banada bakabilirmisin ben 19 94 doğumluyum eşim 1988
Suleberkan Dilekahinzen nasıl geçmişti hamileliğiniz peki belirtiler herkesre farklı aslındada bende hıcbirşey anlamıyorum sadece göbek kısmımda cok tüylenme oldu