elfcaglar1 bilemedim kanamanız yoksa gereksiz olmuş. Bel ağrısı çok okudum burada hamileliğin başlarında çok yaşanıyor. Ben dediğim gibi yattığım yerden kalkamıyordum, sağ bacağımın üstüne basamıyordum topal gibi yürüyordum resmen. Hafta ilerledikçe azda olsa geçiyor o ağrılar. Önlem amaçlı düşünmüş belli ki doktorunuz. Endişe etmeyin