Elifkubra Arkadaşlar 20+1 gebeyim bazen hafif hafif karnımda kramplar oluyor normal mi? Geçen hafta çarşamba kadın doktoruna gittim herşey yolunda dedi. Haftaya çarşambada ayrıntılı ultrason için randevum var.
YuvarlanamayanPandaa Elifkubra rahim krampı canım doktorum usg den bile görmüştü kramlarımo normal dedi ilerleyen zamanda çok artartsa iğne yaparız dedi
gunesimbz Elifkubra normal kramplar bende de oluyordu magnezyum eksikliği dedi ilaç verdi kullandığımdan beri şükür iyiyim