zlemAbbasiTun ben 37. Haftada ilk defa gittim . bugüne kadarki tüm testlerimi sordu yanımdaydı baktı gayet ilgilendi. Son 20 günün içinde olduğumuz için doğumu orda yapmak adına bi kayıt olsun diye gittim bende. Yanlız kafama takılan benim o haftaya kadar gittiğim özel diğer hastane ve devlet hastanesi ortalama 3000 -3100 gr bebek derken o 2750 dedi 🤷🏻♀️👼🏼