2sy ben 36 haftalık hamileyim bir kullanımlık toz mu kullanmadım fitil mi kullanmadım taaa en başından beri banamısın deme di geçmedi, hala da devam 2 aydır antibiyotik kullanıyorum. Doktorun zaten vermiş sorun yok m etme onlar hamile durumuna göre zaten veriyorlar kullanılabilir olanları. Bol su iç , iç çamaşırını sık sık değiştir ben ne yapıorsam etki etmedi ama sana iyi gelir belki geçmiş olsun 💐 😊