Nevruz_beril06 ben bir ay önce doğum yaptım, devlet hastanesine gidiyordum. Son haftalarda sık çağırdıkları için randevu bulmak zor oluyordu. Doktorun sekreteri gebelere randevusuz da bakıyoruz demişti ki doğrusu da bu olmalı.
Bu doktor neye güvenerek bu şekilde konuşmuş çok ilginç
hatta ben 39+5te hiç gitmediğim bir doktora yine randevusuz gittim ve bakmıştı