Kyr321 valla yapan cok var burda ama çatalı uygun olmayan acıklıgı olmayana doktor yaptırmıyor ben 4110 doğurdum sezeryanla kendime güvenemedim zaten belimde fıtıkda vardı yani riskliydi acıkcası 39da aldı doktorum daha gelmeye niyeti yoktu oğlumun almasdyı doktor belirtim yoktu çünkü