Hulo__2692 Merhaba suyum biraz fazlaymış bunu yaşayıp sonra düzelen oldu mu? Birazda şekerim yüksek çıktı çok değil sınırın biraz üstü
Nurtrky Hulo__2692 şeker kaynaklı su fazlalğı oluyor canım ama geçer inşallah biraz dikkatli beslenme şeker yüklemesiyle endişe etme