melikesahin61 Merhaba kızlar 16 haftalık gebeyim idrar yolu enfeksiyonu çıktı bebeğe birşey olur mu siz böyle bi durum yaşadınız mı
41irem melikesahin61 şuan bende aynı durumdayım ama benimki çok yüksek hastanede yatıyorum kan değerlerimde düşük mecbur yatıyorum dünden beri enfeksiyon ateşte yaptı berbat bi haldeyim yani
bestek melikesahin61 ben şu an 38+2 yim ve 4.-5. Aydan sonra bitmeyen bir idrar yolu enfeksiyonum vardı ne kullandıysam (fitil, antibiyotik, krem) etki etmedi. Çoğu gebe de oluyor diye biliyorum çok ilerlemediği sürece sorun yok
07-02-2019 41irem Allah yardımcınız olsun bnmde kan ılacımı arttırdı 2 antibiyotik erdi sukur yatrmadıncok gecmıs olsun
41irem 07-02-2019 banada antibiyotik başlayacaklar hamile olduğumu söyledim ama enfeksiyon antibiyotikten daha tehlikeli bebek için dedi yinede çok tedirginim inşallah bi zararı olmaz
handegurses bestek benim idrarda lökosit 13 çıktı vajinada iğne batması gibi şeyler oluyo sizdede oluyomuydu 36 haftalığız bu değer çok ileri değil dimi bebeğe zarar verecek kadar☹️
Hilal-95 handegurses yok canm değil benm geçen ay 11 di doktorum bu sorun olmaz dedi 40ların üzeri zararlı dedi saşe verdi bol bol su iç dedi ama doktoruna sor tekrar için rahatlasın
bestek handegurses allah korusun olacağını sanmıyorum benim daha yüksekti ama yinede için rahatlasın doktoruna danış
handegurses Hilal-95 benim doktorum da önemsemedi bol su dedi sadece tek kullanımlık tozdan bile vermedi acaba istesem mi o tozdan gerek yok demişti ama
Hilal-95 handegurses vermediyse kullanma bence bazıları önemsemiyor evet bol su iç bence bilmeden içme geçmiç olsun🤗 az önce bi posta okumuştum kadın 689 felanmış düşün yani allah korusun
handegurses Hilal-95 çok teşekkür ederim geçen haftadan bu yana bol su içtim ve sabah sağlık ocağında idrar tahlilimi yenilettim şimdi sonuç çıkmış lökosit 0 olmuş resmen sadece su ile geçmiş 😍
Hilal-95 handegurses aman maşallah benımde 5 olmuş 😄 suya devam dedi sağlıcakla alın inşallah kucağınıza 🤗
Hilal-95 melikesahin61 0-3 arası yazıyor bende benım 5 çıktı saşe verdi doktorum bende sürekli çıkıyor ama en fazla 11 hamılelikde normal dedi doktor ama fazlası tabikide zararlı
Hilal-95 melikesahin61 evet yüksek gibi doktoruna gördümü. Bişey söylemedimi sor bence benimkiler sınırda tam yüksek gözüküyor ama gene bugun 3 litre su içtim nerdeyse valla bol su iç