Mom726272 Cerenvebebisi yani genelde baş ağrısı olması normal derler gebelik süresince artan kaç basıncı sebebiyle vs. Zor Bi durum bende nadiren baş ağrısız gün geçiririm 2 günde 1 mutlaka baş ağrısı çekiyorum alışamadım insan bıkıyo parol fayda etmiyo ama yapacak bişey yok
Didem_678 Cerenvebebisi Kesintisiz üç ay baş agrıdı cektım ben 6 ayımdayım artık da Doktoruma söyledim kan basıncı dedi,umarım öyle olmazsın😊
Cerenvebebisi Mom726272 evet parol asla fayda etmiyor inan hamilelik hevesimi aliyo sadece yatıyorum durmadan çünkü ağrı hal birakmiyo ki inşallah doktorum bı çare bulur Allah sanada yardım etsin 🤲
Mom726272 Cerenvebebisi çok geçmiş olsun canım sağol sende kaşını soğuk suyla ıslatılmış tülbentle sıkıca bağlayıp yat Bi onu dene karanlık sessiz yerde belki faydası olur
Doga-Deniz Geçmiş olsun. Kafanı buz gibi soğuk su ile yıkamayı dene bi. Eğerek yıka istersen ama ağrıyan yere biraz tut suyu. Bana viks kullanmakta iyi geldi. Ağrıyan yere azcıj viks sürüyorum. Az bişeyde kokluyorum. Bir de ağrıyan yere buz gezdir😊