Deletedmom4548454 ben yıllarca polikistik over den muzdariptim en son doktorum senin tedavisiz çocuğun asla olmaz karar verdiğinde gel tedaviye başlayalım en az 6 ay tedavi görmen gerek ondan sonra bile büyük ihtimal tüp bebek dedi ben tabi kararlar bağladım😅
Sonra düğün oldu eşimle konuştuk düğün borcu bitsin öyle baslayalım tedaviye dedik. Ben 3 4 ay da bir adet oluyordum ama.
Düğünden 2 buçuk ay sonra göğüslerim de bir acı bir ağrı aklımın ucundan geçmiyor tabi adet olamadım diye ağrıyor sanıyorum gene de Bi test yapim dedim bi baktım pozitif şimdi 31 haftalık hamileyim 🥰