Kızlar 38+1 hamileyim ama karnım aşırı derecede büyüdü artık gören doktorlar bile ikiz mi diyorlar minyonum kendim de , aşırı zorlanıyorum artık bebeğin gelişimi de gayet iyi kilosu gelişimi vs
Biliyorum doğum bebek ve vucudumuz ne zaman hazırsa o zaman başlar ama doğumu başlatabilecek birşeyler biliyor musunuz birçok şey denedim ama yok sanırım biraz da stres yaptım eşim askerde ben ailemin yanındayım o gelmeden olsun istiyorduk gelince biraz durup evimize geçeriz diye🥲 sürekli düşündüğümden de sanırım bebeğim hissediyor sancılarım oluyor ama düzensiz yalancı sancı bu konuda yardımcı olabilecek var mı tavsiyesi olan ?