Sevgili gebeler . Hepsinin güzel özellikleri var ama kısa süreli kullanıldığı için hepsinden alamam hem boşa masraf hemde işim bitince nereye kaldıracağım onu diye düşünüyorum . Sadece kaliteli ana kucağı alsam doğumdan itibaren bebeğimi bir süre yatırabilir miyim