Liyuzamom miniginannesi3 6+2 ultrason görüntüsünden nasıl cinsiyet anlaşılsın ki canım. 6. Haftada daha üreme organı bile oluşmuş değilken.
Liyuzamom miniginannesi3 Tahmini diyorsun yani 😅 benim gibi meraklısın sende 😁😁 İçinden ne hissedersen o olur bence 😄😀
Rukis_09 Kimisi ramsey teorisiyle tahmin ediyor , ben anladım seni canım ama sanırım keseside çok küçük
Duyguogunc miniginannesi3 o tahminlerin çoğu yanıltıcı canım benim bebeğime erkek demişlerdi burda 12 hafta ultrasonu atmama rağmen ama bebeğim kız 🐣