Pinar17 Celiklibusee ben tam tersi enfeksiyon var diye okudum. Alt tarafta yazan lökosit falan enfeksiyon oluyor ama değeri falan yazmamış. Doktorunuzu yine de sorun bence.
Zeze58 Pinar17 19 bin değerde çıktı bende beyaz küre yani lökosit. Antibiyotik kullanıyorum. Sonucum çok fazla çıkmış değil mi
Pinar17 Celiklibusee doktorunuz ne dediyse o doğrudur 🤗 zaten dediğim gibi değeri yazmıyor, sadece lökosit beyaz küre görüldü yazınca o yüzden dedim enfeksiyon olabilir diye çok geçmiş olsun 😘
Pinar17 Zeze58 evet çok fazla bol bol su için, antibiyotik kullanmaya devam edin. Bir de idrar tahlilinden ziyade yapılmadıysa idrar kültürü verin
Zeze58 Celiklibusee Çok teşekkür ederim cümlemize inşallah. Karın ve kasık ağrılarımın sebebi enfeksiyon mudur peki? Doktor değişikliği yapacağım sorularıma yanit alamıyorum doğru düzgün
Celiklibusee Zeze58 inanın hiç bilgim yok yanlış yönlendirmek istemem sizi💐 eğer memnun değilseniz başka doktorun görüşünü de alabilirsiniz, değiştirebilirsiniz. Kaçıncı haftadasınız
Pinar17 Zeze58 evet kasık ağrısına sebep oluyor, oturup kalkarken veya ani hareketlerde özellikle. Ama benden size tavsiye vajinal muayene olup serviks uzunluğa da baktırın. Bazen enfeksiyon serviks uzunluğun kısalmasına sebep oluyor. Çok geçmiş olsun 🤗
Celiklibusee Pinar17 çok teşekkür ederim🥰 ben de o kısmı anlamadığım için paylaşmıştım💐sonrasında doktor dönüş yaptı😊