22 haftalık hamileyim bir oğlum var 15 aylık hamile kaldığım için tam kn sayımı falan yaptılar bütün değerlerime baktılar hepatit c virüsü kaptığımı söylediler pozitif çıkmış testte, bugün uzman doktora gittim yeniden testler yapıldı bu durumu yaşayan var mı tedavisi falan nedir geçici midir acaba doktor teste göre konuşalım dedi bilgi vermedi iki hafta sonra çıkıyomuş sonuçlar nasıl geçicek bilmiyorum 🤦🏻♀️😞😞