Gozde_Algz 17+2 yim fakat bebeğim kendini göstermedi cinsiyetini çok merak ediyorum herkes kız diyor böyle başına gelip de cinsiyeti kız çıkan oldu mu İlk gebeliğim o yüzden deneyimsizim