gmzgmzz Selam kızlar istemsiz olarak dizlerimi sürekli bükerek (kırarak)yukarı doğru çekerek oturuyorum. Sonrada bunun bi zararı olur mu diye düşünüyorum araştırdım bulamadım. Bilgisi olan var mı oturuş şeklim bebeğe zarar verir mi?
Sita3434 gmzgmzz malesef ben de o kadar alışmışım ki bu oturuşa beş ay oldu bırakamadım ama zararı olduğunu düşünmüyorum
Soulfly gmzgmzz Valla inşallah zararı yoktur çünkü ben o kadar fütursuzca oturuyorum ki her şekle giriyorum koltukta 🙅🏻♀️
MineLule gmzgmzz size zararı olabilir bacağınızı büktüğünüz için kan dolaşımınız azalır ve bacaklarınızda ağrılar oluşabilir