kizlar bi hafta once 34 haftalkken dogum yaptım..bebegim kuvezdeydi durumuda iyiydi cmtesi cikaricaklardi ancak bu sabah dr aradi acil gelmemiz gerektigini soyledi. Sut mama verdiklerinde gobegnden kordonun oldugu yerden sıznti yapiyormus. Acil ameliyata alicaklar. Cok uzgunum. Bu durumu yasiyan duyan var mi