Sezen07 Yavaş yavaş oturmaya başladı bikac tane isim bulduk tabi daha duydugumuz olur ama suanlik liya Alya Isimleri hoşumuza gidiyor anlamları güzel arapça 😊
1prensesannesi Sezen07 dün bu postta bi kişi liya koyacaktı yanına isim yazmıştı arıyordu bende alya önerdim 😂😂
MelisaMila Bizim kızımızın adı Mila olacak inşallah 💖 Sudan gelen,canım, birtanem demek. Pek çok dilde anlamı var Slavca, Arapça, İbranice, İspanyolca 😊 Biz yurtdışına çıkan bir aile olduğumuzdan telaffuzu kolay olması önemliydi 🤗 Ve eşim ve benim isimlerimiz de M harfi ile de başlayınca en uygun bunu bulduk melek kızımıza 🤱🏼😻
Sezen07 1prensesannesi ben iki tane koyucam benim tek ismim var 2 kardeşim var 2 sinin de çift isim canları ne isterse onu kullanıyorlar 😂
Sezen07 1prensesannesi gerçekten mi ben görmedim ikisini koymucam birini koyucam da ne koyucam bilmiyorum 😂
1prensesannesi Sezen07 tabiki herkesin kendi fikri 😂😂 ben erkekte daha çok seviyorum çift ismi ilk kizimin ismi sila bu kizima da bade koyacam 😍
1prensesannesi Sezen07 liya nin anlamını bilmiyodum ama güzelmiş sabrın güzel sonu muydu öyle biseydi hosuma gitti
Sezen07 Nurcankrkya ay bilemedim şimdi bi anda kız çocuğa isim koymak ne kadar zor açelya lina mesela ay dur düşünüyim biraz 😂
Sezen07 Prensesininannesi zeynep asel de çok guzel benim cevremde çok fazla zeynep ve asel var başka şeyler koyayım dedim ama çok uymuş 🌹😘😘
1prensesannesi Sezen07 çok güzel kız isimleri var erkek olsa bu kadar zorlanmadin 😂😂 Allahtan benim isim belliydi yoksa çok kararsızim😂
1prensesannesi Sakvsr yabancı isim gibi durdu canım anlamı ne 😊 neva var buna alıştık belki eva o yüzden farklı geldi bana🙈
Didemalkanendik Sakvsr canm bende eva istiyordum ama hocalar önermiyor çünkü yahudi ve hristiyanlar Havva anamıza eva diyorlarmıs