miniginannesi3 miniginannesi3 27. Haftadayım hala yüzüstü yatıyorum bazen . Bir doktor yüzüstü yatmak ile ilgili şöyle demişti: Amniyosit sıvısı bebeğin zarar görmesine izin vermez ayrıca gebeliğin ilerleyen haftalarında anne zaten kendi bundan rahatsız olur ve yatmaz, diyordu Bilmiyorum yanlış mı ama ben gayet rahat oluyorum yüzüstü yattığımda tatbiki yine ister istemez uzun süreyi çok uzatmamaya çalışıyorum kendimide çok yatağa bastırmadan yüz üstü ama hafif yan gibi yatıyorum