Kızlar merhabalar gecen hafta kan verdim doktor 1 haftaya sonucun çıkar gelmene gerek yok telefonda bılgılendırme yaparım dedi aradığımda söylemedi sonucu yanındakı sekreter doktor yüzyüze sonucunuzu söylemek istiyor dedi tedirgin oldum telefonda bılgılendırme alan oldumu