Selam kızlar bugün nst girdim nstye bağlayan hemşire 3 tane sancin çıkmış dedi doktor ise sancidan bahsetmedi bile gayet güzel 3 gün sonra tekrar gel dedi çatı muayenesi flnda olmadım henüz 39 haftadaym başakşehir çam sakura ya gidiyorum acaba ilgilenmiyorlar mi ondan mı yoksa geneli böyle mi oluyor anlamadım