Sude-96 Merhaba kızlar benim gibi üniversite sınavına girecek var mı ? Durumumuzu bildirmemiz gerekiyor mu bize özel bir durum var mi yani
yamacinannesii Sude-96 bende giricem 26sında tek oturum yazıyor benimkinde ama internette 26 27 haziran yazıyor
yamacinannesii MerakliAnne61 bu sınav bilgilerinizde 1. Oturum yazıyo dimi diğer sinava da girecek olsanız 2. Oturum diye de yazar dimi altında
yamacinannesii depsizoo olabilir bir de sınav süresi 135dk yazıyor kaç dkdan sonra çıkabiliyoruz bir bilginiz var mı yanı zaman aralığı 10.15teymiş sınav 12de işte olmam lazım da
Sude-96 yamacinannesii yamacinannesii Şu anda giriş belgelerimiz çıktı iki belge ayrı ayrı oradan emin olabilirsiniz ikinci sınava girip girmeyeceğinizi