Zlal35 Merhaba kızlarrr 3 ay kaldı doğumuma kızımız olacak ama isimde çok kararsız kaldık Doğa Lina sizce uyumlu mu yada Belinay ismi kayın babamlar Lina ismini seviyorlar eşim de bende Doğa ve Belinay ismini benim annemler de Belinay ismini seviyor 🤦🏻♀️
MinikMaya Zlal35 doga lina yi yanyana ilk kez söyledim simdi siz yazinca hos gelmedi kulagima. Sadece doğa ya da belinay guzel bence 🤗
Kayraninannnesi Zlal35 Belinay Lina da çok hoş duruyor bir tanıdığımızın kızı Belinay Liva kulağımıza çok hoş geliyor
Zlal35 Yaa şimdi daha çok kararsız kaldım işte 😄🙈 ismini babalar gününde eşime çelik bileklik yaptırıp yazdiracaktim hemde artık ismini koymuş oluruz diye ☺️