kızlar şimdi ilk doktora gittiğimde çift kese görüyorum ama birinin rengi tam oturmamış diğer hafta gel dedi diğer hafta yani 6. Hafta gittiğimde ise tek dedi bebekte göründü kalp ritmini de ufakta olda dinleyebildik benim gibi tek görünüp sonradan 8 . 9. Haftasında çift gebelik oldgu belli olan var mı acaba çünkü beta hcg m de hızlı yukseldi ilk 380 cıkmıştı 3 gün sonra 3000 küsürdü sizin fikirleriniz neler bu konuda