demirdaggbeyza_ 20+3 teyiz henüz bebeğimin hareketlerini tam anlamıyla hissedemiyorum bebeğimin hareketleri mi yoksa bağırsak hareketlerim mi bilemiyorum 😟 ilk hamileliğim sizce bu durum normal mi? Ben mi aceleci davranıyorum bilemiyorum
Asyamira demirdaggbeyza_ Ben 21-22 haftalarında sadece kasıkta pıt pıt atma şeklinde hissetmiştim sonrası geliyor zaten 🙏☺️
sseydaa34 demirdaggbeyza_ biraz daha sabır yakında hissedersiniz :) kişiden kişiye bebekten bebeğe değişiyor .. sanırım biraz rahatına düşkün :))
nazmiyeee demirdaggbeyza_ bende 19.haftaya girdim bugün ama hala bişey hissedemiyorum cinsiyetimiz kız onunla bir alakalı olabilir mi bilmiyorum ama bende korkuyorum bazen bir an önce hissederiz inşallah
Denizyildizii demirdaggbeyza_ benim ilki kızdı çok az hereket ederdi seyrek hissederdim. Bu erkek 18. Haftamda olmama rağmen şiddetli hissediyorum. O yüzden merak ettim kızmı erkek mi diye
demirdaggbeyza_ sseydaa34 inşallah tedirgin olmaya başladım biraz 17’sinde doktor kontrolümüz var doktorada danışacağım güzel şeyler duyarım inşallah 🙏♥️