Esrayprk Adetimden 4 gün geçti ve pembe leke geldi adet olucam diye düşündüm test yapmadı bugün aklıma takıldı test yaptım hamile oldugumu ögrendim ama hala pembe lekem geliyor sizce neden
Masal53 Esrayprk bende de olmuştu doktora gittim hemen muayene etti ultrasonda baktı progestan yazdı kesildi lekelerim bebek yerleşirken bu tarz yerleşme lekeleri olabiliyomuş
Esrayprk Masal53 küçük oldugu için korktum inşallah keseyi kalp sesini filan duyarız sağlıklı bir bebek olur inşallaahhh🙏