milena11 E bebekte indirime girmiş ama çapı için herhangi birşey yazmamışlar kullanan alan boyutunu bilen var mı
Deleted5544 benim göğsüm 105 beden ama standart ölçü kullandım, bence göğüs genişliğiyle bi alakası yok. silverinaydı markası e bebekten almıstım
milena11 Deleted5544 bazı markalar standart boy yapıyor ama büyük oluyor bazı markalar standart boyu küçük oluyor neyse aldım bakalım inşallah olur siz kullanmaya basladınız mı
Deleted5544 milena11 kullandım, kızım 1 yaşında. doğumdan önce 3 hafta günde 2 saat, doğumdan sonra 15 gün boyunca takılı kaldı. sadece emzirirken cıkardım. hastanede takmamıstım yara olmaya basladı, eve gelince dediğim gibi taktım ve sıfır yarayla atlattım
milena11 Deleted5544 hiç krem falan kullanmadınız değil mi lansinoh un kremini de öneriyorlar onuda alsam mı yoksa gümüş kapak yetmezse mi alayım kararsız kaldım
271011g milena11 Ben daha doğum yapmadım 40 haftadayız ama gümüş kapagı kullanıyorum. Gümüş kapakla beraber birşey kullanmaya gerek yok bilgilendirmesinde öyle yazıyor krem vs bişey kullanırsak kapak verimliliğini yitiriyor o şekilde yazıyor. Ben baya faydasını gördüm bakalım emzirirken nasıl olcak
Deleted5544 milena11 onu da almıstım. 1 kez kullandım, bence gereksiz. gümüş kapak başlı başına bir mucize zaten 🌸