Kızlar bu 2. Gebeliğim ilkimde bu kadar erken hissetmemiştim son ayımda oluyodu kasılmalar bu bebeğim de 2li tarama sonucunda Bi kan değerim yüksek çıkmıştı perinotolog kesin bişey diyemem ya düşük riski yada erken doğum riski demişti senin gibi 1000 kadın bu durumu yaşıyorsa 1 inin başına bu durum gelir demişti detaylı ultrason da da 6 ve üzeri çıktı hep ense kalınlığı en son denemede 5 olarak girdi ne demek dediğimde down sendromu riski olabilir doktorun gene gönderirse ileriki zmanlarda bakarız demişti korkuyorum düşük riskini atlattım sanırım ama erken doğum olursa diye çok korkuyorum dün 1 sefer yatarken. Bebek sertleştirdi kendini canım acıyınca anladım kasıldığını bugün de aralıklı olarak 3 sefer yaşadım ne yapmalıyım detyalıyı yeni yaptırdım Bi sonraki kontrol için 1 ay sonra giderim diye düşünüyorum yine geldim Allahım bütün bebekleri annelerine bağışlasın zamanında gelir inşallah yavrum bu ciddi Bi durum mu benimle aynı şeyi yaşayan varsa yazabilir mi lütfen 🙏