SenHepMercimekOlarakKalacaksin Aile hekiminde tahili yaptirdim 23 haftalik hamileyim. Kolestrolum yuksek cikti. İdrar yolu enfeksiyonu da var. Doktoruma gidicem ama gitmeden once size sormak istedim. Kolestrolu yuksek cikan varmi benim gibi? Ciddi ve tehlikeli birseymi? Cok moralim bozuk. İnternette tehlikeli oldugu yaziyor ama sizin de fikrinizi almak istiyorum. Ne yapmam lazim:((
Ekimannesi SenHepMercimekOlarakKalacaksin Benim doktorum çok yüksek değilse bir zararı olmaz, hatta bebek için daha iyi bebek daha iyi beslenir kanından dedi, ama yine de doktorunuzla görüşmenizde fayda var
gigi Kolestrola iyi gelen tek şey yürüyüş canım zararlı yağları yakman lazım diyet verir büyük ihtimalle ama yürüyüş başka yolu yok imkanın varsa yüzmeye felan da git enfeksiyon için de su 🙇🏻♀️
SenHepMercimekOlarakKalacaksin gigi yuzme icin denize gitmem lazim havuzu onermiyor doktorlar cunku. Denize de surekli gidemem tabi ne yazikki. Diyet verebilir çünkü smdiden 9 kilo aldim zaten😞 ins kotu birsey olmadan toparlayabilirim
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Ekimannesi cumartesi gunu doktora gidicem canim sagol ins skinti olmaz 😞