Kızlar merhaba. İdrar yolu enfeksiyonu için antibiyotik kullanan var mı? Bir kaç ay önce enfeksiyon çıkmıştı tek kullanımlık şase bi ilaç vermişti dr onu içmiştim şimdi 27. Haftadayım tekrar enfeksiyon çıktı bu kez antibiyotik verdi. Bende hic bi belirtisi yok bu arada suda cok iciyorum temizligede cok dikkat ediyorum hamilelikten once hic boyle bisey yasamamistim 😫😫😫