MinikMaya Syrnn lökosit yuksekse enfeksiyon var demek. Maya da mantar oldugunu gosteriyor. Bende de her ikisi var son trimesterde cikti
Sita3434 Syrnn benim de lökosit biraz yuksekti doktorum antibiyotiğe başlattı enfeksiyon erken doğum riski bu riski göze alıyorsan bol su iç almıyorsan antibiyotiğe başlayalım dedi ben de basladım
Syrnn İlaç kullanıyormusunuz? Doktor hap antibiyotik yazdı daha önce manurol kullandım pek etki etmedi
MinikMaya Syrnn ben de iki kez monurol kullandim. Mantar icinde fitil verdi iki tane vardi icinde. Kaşintimi kesti.