Kızlar bugün nstye girdim 33+6 yım nstde sancım çıktı ama şancı hisetmiyodum sadece karnimda çok toplanıp nefesimi kesiyodu çatı muayenesi yaptı açılma yok dedi akşam sabah suyun kanaman olursa gel dedi ciger gelistirici verdi benim gibi olan varmı çok korkuyorum kizim erken dogup küveze girer diye😭