Sh_erdogan Hanımlar ne yesem bi hazımsızlık, yemek yedikten bir kaç saat sonra bile yeni yemiş gibi şiş oluyorum. Sizler nasılsınız? Benimle aynı şikayeti olan varsa neler uyguluyor acaba?
Nejlavrl Sh_erdogan bende ayniyim az yememe ragmen herkesin hakkini ben yemisim gibi sisiyorum nefes alamiyorum artik oyle rahatsiz ediyorki yemeklerden sonra beni doğursam da bitse diye bakiyorum🤦🏻♀️
Sh_erdogan busegrr danıştım , genellikle yeşil yapraklı sebzeleri ve lifli beslenmemi söyledi. Öylede yapıyorum ama bi faydasını göremedim🙄