Esratayes Arkadaşlar bebek arabası konusunda çok kararsızım ne alacağımı bile bilemez hale geldim sizler hangi modellere karar verdiniz ve hangi özelliklerini önde tuttunuz ?
deletedmom351 Esratayes Biz wellgro aldık tek sorun çok büyük ve bagaja sığmıyor onun haricinde gayet memnunum çokta rahat.
Merve0306 Esratayes bizde baby to go spring aldık süspansiyonlu ve bagaja rahat sıgıyor kumaşıda kaliteli geldi bize kraft modelin bozulduğu zaman garantisine gnderip gelmesinde sorun yaşandığını duyduk tercihimiz böyle oldu .