2areninannesi Arkadaslar merhaba. 24 haftalık gebeyim. Sağlık ocagında genel kan testimde glükoz 75 cıktı. Doktordan şeker için test istediğimde 12 saat aclık sonrası parmaktan alınan kanla test yaptı. 103 cıktı. Doktor sonuc guzel dedi ama Şimdi şekerim var mı yok mu ya da ıkı ayrı testin yorumu nedir?
ahlasinannesi 2areninannesi yok canım şükür😊 benimde değerlerim bunlara yakındı. Doktorum şeker yüklemesine bile gerek yok demişti ama ilk sefer olunca yaptırmıştım yinede
2areninannesi ahlasinannesi sevindim canım valla cok tesekkur ederim 😊 şeker yüklemesi sonrası sonuc ne cıktı pekı
ahlasinannesi 2areninannesi 1.saatin sonunda 90 2.saatin sonunda 110 gibi bişey çıkmıştı canım. Benim açlık şekerim düşüktü 60-69 arası çıkıyodu genelde
Ela20 2areninannesi evet o testi soruyorum çok teşekkür ederim. Sadece 24. Haftada yapılması gerekli değil o zaman 24-28 arasında olabilir.
Haticesm Ben de yeni yaptırdım ama sonucu gösteremedim. Açlık 93,tokluk158 cıktı . Toklugum biraz yüksek sanki,sizce nasıl?