Garipyolcuu Arkadaşlar eşimde 9. Kromozomda translasyon var 2 tane düşüğüm var ve tedaviye başlayacağız böyle olup olumlu sonuç alan varmı 9. Kromozom olmadı önemli değil
AkademisyenAnneee Garipyolcuu Kromozomların kendi içinde işlevleri var . 9 . Koldaki translokasyonun işlevinin ne olduğu önemli . Her kromozom bozukluğunun işlevi ve etkileri aynı olmuyor .