Mavi34 teşekkür ederim cevapların için bende bu ay aşılama yaptırdım ve olmazsa diye nasıl bir yol izlemeliyim diye düşünüyorum ikinci aşılama yaptırsam mı tüp bebeğe mi başlasam kafam çok karışık 2. 5 yıldır istiyorum daha fazla vakit kaybetmek istemiyorum.