z-sahin25 <a href=“https://resimyukle.link/i/CallA"><img src=“https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/CallA.png” alt=“CallA.png” border=“0” /></a> Kızlar bir yakınım kan testi verdi gebelik için böyle bi sonuç var anlayanlar bi bakanilirmi lütfen
z-sahin25 @GulcanDongel bugün yaptırdı sabah e nabız da böyle bi sonuç gördük hiç bi deger yazmaması şüphelendirdi bizi
Bervann Bilip bilmeden var yada yok yazanlari anlamıyorum insanların duygularıyla oynamak ne kadar kolay bilmiyorsan sessiz kal arkadaşım hassas konular bunlar
ZeynepUstaaa z-sahin25 daha e nabıza düşmemiş canım sağlık ocağından yaptrdıysan eğer bazen 1 haftayı bulabiliyor bende 3 gün önce yaptrdım e nabızdan bakınca hepsi sıfır ama bugün sonuçları aldım öyle değil 
annesinin_beybisi z-sahin25 değer henüz cikmamis çıksaydı orda yazıyor mesela benim degerim 0 dı ama referans aralığında 0 - 7 yazıyordu yani çıksaydı referans aralığında birseyler yazardi mutlaka 4 ten sonra e nabiza geçiyor hormin tahlilleri daha geç çıkıyor
Asyamveboncugum Bende sağlık ocaginda yaptirdim aynı gun boyle yazdi ertesi gün gittim aile hekimim kan testlerimin sonucunu çıktı verdi ve ancak oyle e nabizda gözüktü yarını bekleyip aile hekimine giderseniz sizi bilgilendirir.