Nlykrs İdrar testi yaptım silik çıktı son âdet tarihim 14 Mayıs kan verdim 11.02 çıktı değerim 2 gün sonra yine gebelik testi yaptım yine silik çizgi 3 haftalık falan sanırım çok küçük olduğu icin mi ki böyle acaba
Mineyld07 Nlykrs henüz erken bende regl günüm 5 gün geçtiğinde öğrendim kesenin gözükmesi içinde öğrendikten sonra 1 hafta beklemiştim geç döllenme de olabiliyor boş gebelik diye düşünmeyin güzel haberler alırsınız umarım
Sakinem212 Nlykrs çok küçük olduğu için erken yapmışsınız daha adetinize 4 gün var bir hafta sonra kan ver acele etme kan vermek için değerinin arttığını göreceksiniz.
Nlykrs Mineyld07 İnşallah kızım var kardeş istiyoruz inşallah öyle bişey değildir çok istiyoruz çünkü
Mommy90 Nlykrs daha erken olduğu için silik çıkmıştır. Zaten değere de baktırmışsınız.Adet gecikince daha net belli olur. Kese genelde 5. Haftada belli oluyor o zamana kadar beklemeniz lazım. Sonrasında bir muayene olursunuz durum netleşir. Umarım sağlıklı bir gebelik yaşarsınız 🤲🏻