Elifece Kızlar 26. haftadayım . Bazen karnım inanılmaz sertleşiyor özellikle geceleri . İnternette okuduğum da erken doğum belirtisi olabilir yazıyor . Sorunlu bir hamilelik geçiriyorum Zaten . Sizlerde de oluyor mu
baharclk Elifece Ben 20. haftadaym benimde bazen sertleşiyor patlıycak sanki sebebini bilemiyorm ama endişelenmeyin
gulcin Elifece bende 26 haftalık aynı sıkıntıyı yaşadım 1 gece hastanede yattim serum ve akciğer geliştirici yapildi.Ama benim ağrım vardı Agrın varsa druna gitmelisin.
deletedmom11 Yahu ne doğumu beLirtisi her karnı sertLeşen doğuruyosa benim şimdiye kdr 18 kere doğum yapmam Lazımdı henüz 18 haftaLığım we akşamLarı sürekLi patLıcak gissim war geçiyo gidiyo takıLmayın int herkes herşeyi yazıyo