serentaas susam_18 susam_18 merhaba ben de 33. Haftada kanama yaşadım. Tekrar kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı. Sürekli yatmam mı gerekiyor. Doğumunuz erken mi oldu. Çok endişeliyim 🫠