Ikicocukluannemm Hanımlar, hamilelik sonrasında kullandığınız ve önerebileceğiniz korse var mi? Ben ilk doğumumdan sonra Owli almıştım ama hic rahat edemedim kısa sure içinde bıraktım. Simdi yeni bir korse arıyorum. Önerileri alalım 🙂
Serapem Ikicocukluannemm rahat hareket edemediyseniz bende öyle olmuştum tek care kuşak neden maliyet altına giriyorsunuz ki hem daha konforlu valla e yaz mevsimi sahsen korsenin k sini almayacağım kuşak bulacağım bakalim sıkıntılı insanım zaten az sıkıya gelemiyorum rahatına düşkünüm artık kendinize göre ayar yapın canim hayırlısı olsun
Busclk Serapem merhaba, kuşak derken ince tülbent gibi bir şey mi acaba bahsettiğiniz? İlk doğumum olacak da acaba sıkılığını falan nasıl ayarlayabiliriz diye düşünüyorum🤔 ben de korseyle rahat edemem gibime geliyor
merve_52 Ablam ilk doğumunda bu önü çıtçıtlı olanlardan almıştı çok zorlanmıştı takamamıştı ve çok sıkıyodu ikinci doğumunda misbelt korse aldık çok rahattı ve göbek kalmadı bende gebelikten önce zayıflamak için kullanıyodum doğumdan sonrada devam edicem biz çok memnunuz diğer korseler gibi sıkmayada gerek yok atletin üstüne geçiriyorsunuz
Serapem Busclk kuzum şile bezinden kuşaklar var efil efil mis yani alırsan yine al korse karışmam ne haddime ama ben sıkıntıya gelemediğim için herkese korseyi bosver diyorum😅 uçları püsküllü kuşağın hani büyükler beli ağrısından sararlar ya bellerini ondan bulursan al koy kenara dolasinlar seni bi güzel valla sıkı yapsalar korseden de etkili adım attırmaz annemde kuşak sarmış kendine kuşak yoksa bez parçasıda olur sıkıntı değil sıkı tutsun yeter cnm
Busclk Serapem ay bakiyim madem öyle, annem uğraşmamış hiç öyle şeylerle bana uğraşcak artık mecbur 😄🤷🏻♀️ Teşekkür ederimm